لیست کالاهای قابل خرید همراه قیمت در زمینه: سیم آلات موسیقی

سیم آلات موسیقی

اگر از مردم جهان راجع به دلیل علاقه شان به موسیقی بپرسید، احتمالا بیشتر آن ها به لذت بردن از موسیقی اشاره می کنند.

چنین چیزی میسر نخواهد شد مگر آن که هم نوازنده ماهر باشد و هم سازش مرغوب.

سیم آلات موسیقی یکی از مهم ترین فاکتورهای مرغوبیت ساز می باشد.

فارغ از اینکه نوازنده چه سازی هستید، به سه چیز در هنگام خرید سیم دقت کنید.

اولا سیم شما باید از نظر قیمت و ارزش با ساز شما همخوانی داشته باشد.

در غیر این صورت تفاوت صدای زیادی مشاهده نخواهید کرد.

ثانیا اگر قصد اجرا دارید باید از سیم هایی که شفافیت و حجم بهتر صدا ولی عمری کوتاه دارند، استفاده کنید و در آخر هم به عمر مفید سیم توجه کنید؛ ممکن است سیمی پس از گذشت مدتی معین سالم باشد ولی افت کیفیت صدا در آن به وجود آمده باشد.

سیم گیتار کلاسیک لا بلا مدل «۹۰۰-B»

سیم گیتار کلاسیک لا به لا با تحمل کشش متوسط به بالا طراحی شده است. چنانچه شما نوازنده ی سبک باروک و کلاسیک باشید، سیم گیتار کلاسیک لابه لا مدل B-900 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۱۱۳,۰۰۰ تومان

سیم گیتار کلاسیک الیس مدل A106-H

چنانچه نوآموز هستید، سیم گیتار کلاسیک الیس مدل A106-H برای شما انتخاب مناسبی است. چنانچه با پارگی سیم مواجه شدید متحمل هزینه گزاف نخواهید شد. همچنین بکارگیری سیم گیتار کلاسیک الیس مدل A106-H به عنوان سیم تست بسیار مناسب و اقتصادی است.

40000 تومان

سیم گیتار کلاسیک لا بلا مدل C800 Criterion

سیم گیتار کلاسیک لا بلا مدل C800 Criterion مناسب گیتار کلاسیک هستند.با تهیه این سیم و تجهیز گیتار خود ، در اجرای قطعات کلاسیک ، صدایی درخشان خواهید داشت. سیم گیتار کلاسیک لا بلا مدل C800 Criterion به سیم هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته می شوند.

100000 تومان

سیم گیتار باس لا بلا مدل M 45B

سیم گیتار لا بلا مدل M-45B با کیفیت و قیمت مناسب و با تحمل کشش نرم برای گیتارهای باس در هر سبک نوازندگی طراحی شده است.چنانچه گیتار شما ۵ سیم است، این بسته برای شما مناسب است.

190000 تومان

سیم گیتار کلاسیک داداریو مدل EJ50

ابعاد سیم گیتار کلاسیک داداریو از طریق یک سیستم رایانه ای لیزری کنتری می گردد تا به کیفیت مطلوب در ایجاد صحیح ترین صدا دست یابد. با توجه به اینکه بسته بندی ای سیم ها متناسب با شرایط محیط زیست انجام شده است ،به خوبی از کیفیت سیم ها در داخل بسته بندی محافظت می شود.

187000 تومان

سیم گیتار کلاسیک ساوارز مدل ۵۰۰CJ

در طرحی و تولید سیم گیتار «ساوارز» «۵۰۰CJ» از مواد اولیه جدید و متناسب با گیتار کلاسیک استفاده شده است ، به گونه ای که سیم گیتار ساوارز قادر است با تنش نرمال، صدایی لطیف ایجاد کند و در اختیار شنونده قرار دهد. این ویژگی ها باعث شده تا نوازندگی با سیم گیتار ساوارز بسیار لذت بخش باشد.

242000 تومان